Rumored Buzz on بازار کیف عمده تهران کجاست

Wiki Article

کوله پشتی و ساک ورزشی از دیگر اجناسی است که می‌توانید از منیریه بخرید. این‌جا آنقدر تنوع زیاد است که همه می‌توانند خرید کنند و هیچ کس دست خالی به خانه برنمی‌گرد.

آدرس تولیدی تریکو شمس: تهران، خیابان ناصرخسرو، رو به روی ساعت شمس‌العماره

مگر می‌شود دنبال چیزی برای خرید باشید اما در بازار پیدایش نکنید. برای خرید عمده کیف و کفش تهران می‌توانید سراغ بازارچه عودلاجان تهران بروید و آن جا تولیدی‌هایی مانند تولیدی کیف تک و همگام را پیدا کنید.

تشخیص جنس چوب مبل از روی ظاهر آن کار راحتی نیست. پس با کمی صبر و حوصله و با مشاوره فروشنده‌ها، برای خریدتان بهترین تصمیم را بگیرید.

بازار تهران را از نظر قیمت لباس، می‌ توان مناسب‌ترین جای تهران در نظر گرفت. بازار تهران را باید مهم‌ترین مرکز خرید تهران بدانیم. اگر مسیرتان به بازار تهران خورد حتما به پاساژ رضا، پاساژ مریم یا مرکز خرید کوچه مروی نیز سری بزنید.

عمده فروشی بلور صالح اباد-عمده فروشی اسباب بازی صالح اباد-عمده فروشی دکوری صالح اباد-عمده فروشی لوازم اشپزخانه و—دسته بندی کرد که در حال حاضر وباتوجه به گسترش صالح ابادفروشگاه ها واقام بسیارزیادی نیز دربازارصالح ابادارائه میگردد که میتوان مجموعه ای کامل از انواع کالا هاواجناس موردنظر را در ان مشاهده نمود

با این کار هم زمان کمی برای خریدکردن صرف می‌کنید و هم از نظر قیمت برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.

نام این محله از نام منیرالسلطنه، مادر کامران میرزا گرفته شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که سال‌ها پیش اولین حادثه تصادف خودرو در شهر تهران، در این محله اتفاق افتاده است.

خیابان صف که قدیمی‌ترها آن را به اسم خیابان سپه سالار هم می‌شناسند، یک خیابان نسبتاً طولانی است که سنگ فرش شده. همین که ماشین و موتور از این خیابان رد نمی‌شود و فقط کسانی که قرار است کفش بخرند به آن سر می‌زنند، خرید کردن را برای مردم خیلی راحت‌تر می‌کند.

به هر منطقه از تهران که سفر کنید، انتخاب های زیادی برای خرید از پاساژ و مراکز خرید جدید و مدرن دارید که هر کدام قیمت و کالاهای متنوعی دارند.

آدرس بازار بین‌الحرمین: تهران، خیابان پانزده خرداد، بازار بزرگ تهران، ورودی پله نوروز خان، جنب مسجد امام

لباس بچه‌ها معمولا گران‌تر است. اما لزومی ندارد زیاد هزینه کنید و حتما از پاساژهای لوکس لباس بخرید. عمده فروش های لباس بچه گانه در تهران کم نیستند.

بازار عبدل آباد از آن دسته مراکز خرید تهران است که باید با جیب پر بروید و کیف عمده با دست‌های پر برگردید. باید اهل خرید باشید تا از این بازار خوشتان بیاید. چون اینجا اکثر مغازه‌ها فروش عمده دارند، مثل فروشگاه‌های داخل پاساژها ویترین آنچنانی در عبدل آباد نخواهید دید.

ورود به همگردی نام کاربر / ایمیل یا شماره موبایل را وارد کنید

Report this wiki page